ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
Winkie (wingki0817)
Justin tinlong (wongtinl0ng)
Katie (KaTiE_1230)
1A (Tstss_1A)
[★]Mkey. (M0nk3YY)
Sandy (blackice)
meilathy (meilathy)
banana (banana1108)
°°×★ sO. .*露×°... (kalo0629)
- ♥♥² ;; ... (wearefriends)
admire yourself Sky* (admireyourself)
kawai;-* (kristy2526)
青蛙 (bobo19947)
lam (lovelovelam)
♥雅慈 (chiv3v)
-`HSK (fd6k5f)
DYLAN (DylanMC)
毛小子 (KOKAJI)
SUN _ KEE (MIKI222)
-★`寶寶;) (l0v3_tEmp0)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 93
累積人氣: 10034
2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

Yeah!!香港終於贏到東亞足球冠軍 第一次入決賽就贏冠軍 重要係贏日本

120mins.1:1           12碼.4:2

肇麒好波 不愧係去熱刺試腳既球員

放棄係熱刺試腳都要返黎踢 你好偉大ar!!!

香港足球重未死架 香港足球有希望la

葉鴻輝好波 睇左你2場波 2場都咁勁 重要連續2場都救到12碼 勁!!!

雖然香港贏左波 但係我隊曼聯輸左-.-

就快放假lu 等我諗下放假做咩先....






訪客留言 (返回 mancarrick16 的日誌)


b妮崔;p 於 2009-12-14 10:01 PM 發表:
 太耐無黎~~~對吾住/3\
香港真系好勁阿(!)雖然日本吾系派最強果d黎-,-
旦系羸左已經好叻仔a_a
我老豆好high;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我本來都想去現場睇 但係冇哂飛-0-
香港真係幾勁
我都睇到好激動
Posted at 2009-12-15 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shun_316 於 2009-12-14 05:56 PM 發表:
Comment",,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx:D
Posted at 2009-12-15 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YoUrSmIlInG 於 2009-12-14 09:44 AM 發表:
87
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx:)
Posted at 2009-12-15 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tangorz 於 2009-12-14 08:19 AM 發表:
我有去睇 香港個個17號好勁!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

17?
我覺得7號&1號勁d
Posted at 2009-12-15 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w20071202 於 2009-12-13 11:06 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx:)
Posted at 2009-12-15 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w20071202 於 2009-12-13 11:05 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]