| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
| 2009-12-13 |
分類: 未分類 |
Yeah!!香港終於贏到東亞足球冠軍 第一次入決賽就贏冠軍 重要係贏日本
120mins.1:1 12碼.4:2
肇麒好波 不愧係去熱刺試腳既球員
放棄係熱刺試腳都要返黎踢 你好偉大ar!!!
香港足球重未死架 香港足球有希望la
葉鴻輝好波 睇左你2場波 2場都咁勁 重要連續2場都救到12碼 勁!!!
雖然香港贏左波 但係我隊曼聯輸左-.-
就快放假lu 等我諗下放假做咩先....
|
|
|
b妮崔;p 於 2009-12-14 10:01 PM 發表:
太耐無黎~~~對吾住/3\ 香港真系好勁阿(!)雖然日本吾系派最強果d黎-,- 旦系羸左已經好叻仔a_a 我老豆好high;p
|
網主回覆
我本來都想去現場睇 但係冇哂飛-0-
香港真係幾勁
我都睇到好激動 Posted at 2009-12-15 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:D Posted at 2009-12-15 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2009-12-15 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
17?
我覺得7號&1號勁d Posted at 2009-12-15 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx:) Posted at 2009-12-15 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|