mancarrick16 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
經過今日之後 我更加相信我當日做既決定係冇錯
如果我當日冇咁做到..我諗而家既我會好後悔
呢排進步左好多呀 好開心^^
上堂已經冇咩點訓...
不過重有時釣魚 搞到有d聽唔到=[
至於功課上面都準時交齊哂
希望可以keep住啦
近排發覺好唔夠時間用...好多野都做唔切
睇黎都係時候要認真諗下點分配d時間用
今日睇完份測驗卷 佢提醒左我係時候溫書喇
再唔溫就真係溫唔切...
努力努力>3<