ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
~۩ LaRrY 木昜 ۩~ (yeunglongyin)
Stephen (steven9451)
♥雅慈 (chiv3v)
★mabi (mabicpy)
Long Long (w20071202)
°°×★ sO. .*露×°... (kalo0629)
, W aini ( ’ ▽... (Candice1026)
牙澄~ (lovekenhobb1)
MeiMei (waimeilau)
賢仔﹏。 (kionyim)
- ♥♥² ;; ... (wearefriends)
kin_0207 (kin_0207)
-`HSK (fd6k5f)
admire yourself Sky* (admireyourself)
熙b (Michael19A)
╭`babiSuETde×╮ (Suetbabiv3v)
青蛙 (bobo19947)
`♥心心;-* (lily1209904)
★主席♂1CΥΥ (y51316271)
DAISY (XxCCxX)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 18
累積人氣: 9591
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


2009-12-21 分類: 未分類

今日係學校聖誕聯歡

唔知係唔係太耐都冇咁早起身 今朝早差d起唔到

今次齊頭都齊左好耐 之前都冇試過要用咁多時間

遲左少少出門口 好彩重趕得到巴士

...............................................

完左早會就上返課室食野先【都冇野食 得個幾樣 食左超少】

悶......................10點半再落去集隊

今次上禮堂 有高級組既歌唱比賽《第一次睇高級組 期待............》

都ok架 d氣氛好正

之後上返課室 1點鐘走人

..................................................

放左學 同d fd 去唱k

點知間間都超多人

2點鐘去問 佢話4點先有房

最後決定唔去唱 返屋企打機..

.....................................................

聽日又要補課 重要係補English

一定超無聊

唉....................