mancarrick16 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日唔洗點上堂 好快就到社員大會
又話咁快放學 放學成班F4男仔要落Hall【當然唔系好野】
到左4點半先放 即刻去練波 個feel唔錯
不過唔知近排系唔系睇得Ben Foster【曼聯2號龍門】太多
學左佢d bad things 我應該要睇返雲達沙【曼聯1號龍門】
踢到7點幾先返屋企 好攰ar