ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
♥ 笨蛋嘉穎 (wawababiv3v)
cst:D (tingv0v)
牛根 (shitlks)
lam (lovelovelam)
... (kiki_0111)
﹏﹏ 青山院長 ♀... (kAwAi_0301)
h0ney; (ling_1998)
''ゞゞ 娜特莉`(... (siuaaubb)
Blackice (sandy410160)
~۩ LaRrY 木昜 ۩~ (yeunglongyin)
admire yourself Sky* (admireyourself)
♥ 笨`YIN² (HGYin)
★主席♂1CΥΥ (y51316271)
ontang (wingyan2916)
`梁歪 (: (cY_siu)
昌哥 (tangorz)
SAM:D (SaM_TaNg_SaM)
" 呀軒``,, 工 ! u _... (hin975201)
X (suenkayan)
[★]Mkey. (M0nk3YY)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 5
累積人氣: 9622
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


考試第4日~ 不安 分類: 未分類

都有好幾日冇打lu

今日幾得閒打反前幾日d野

冇打ge日子  總系覺得有d唔自在

 

今日考Maths~~

第1節考正卷 我做完第1part之後有好多都唔識

不過都預左 鬼叫自己冇咩溫書

忽然諗起一句話:種瓜得瓜,種豆得豆

到左第2節考MC

雖然大部分都唔識 不過都好努力去做^^

成績系點 自己知自己事