ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
丫"律" (RANDY_)
" 呀軒``,, 工 ! u _... (hin975201)
昌哥 (tangorz)
°°×★ sO. .*露×°... (kalo0629)
BEN (loveyourface)
Long Long (w20071202)
[★]Mkey. (M0nk3YY)
[[sZenGA 0N sTagE]] ... (claraghost)
ontang (wingyan2916)
Andrew (NgKaTsun)
, W aini ( ’ ▽... (Candice1026)
KeNkAnBaBy (kingkan)
MeiMei (waimeilau)
愛♥在回憶中找你 (niki0414)
Peter (paterchowhk)
kin_0207 (kin_0207)
靜靖` (lily26164131)
SUN _ KEE (MIKI222)
... (kiki_0111)
-*Hauy3eB-)` (tszki1994)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 7
累積人氣: 9624
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


考試第4日~ 不安 分類: 未分類

都有好幾日冇打lu

今日幾得閒打反前幾日d野

冇打ge日子  總系覺得有d唔自在

 

今日考Maths~~

第1節考正卷 我做完第1part之後有好多都唔識

不過都預左 鬼叫自己冇咩溫書

忽然諗起一句話:種瓜得瓜,種豆得豆

到左第2節考MC

雖然大部分都唔識 不過都好努力去做^^

成績系點 自己知自己事