ㄨReminiscent"


mancarrick16
暱稱: Catwalk
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-09-25
2012-05-24
2012-04-23
2012-04-06
2012-03-19
每月文章
好友名單
毛小子 (KOKAJI)
-`HSK (fd6k5f)
wingPY (wingPY)
BaBy慧 (wendy06157)
[★]Mkey. (M0nk3YY)
★mabi (mabicpy)
Yan♥ (ice520yan)
Hugo C (fayay)
Vicky (vickywky)
Peter (paterchowhk)
×"tInG.(3 (HALOE0203)
﹡′.小桔★ (carrietung14)
-MKK- (kingmemory)
''ゞゞ 娜特莉`(... (siuaaubb)
admire yourself Sky* (admireyourself)
`梁歪 (: (cY_siu)
牙澄~ (lovekenhobb1)
" 呀軒``,, 工 ! u _... (hin975201)
柏朗=] (alex1994915)
♥雅慈 (chiv3v)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 955
今日人氣: 51
累積人氣: 9668
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


考試第4日~ 不安 分類: 未分類

都有好幾日冇打lu

今日幾得閒打反前幾日d野

冇打ge日子  總系覺得有d唔自在

 

今日考Maths~~

第1節考正卷 我做完第1part之後有好多都唔識

不過都預左 鬼叫自己冇咩溫書

忽然諗起一句話:種瓜得瓜,種豆得豆

到左第2節考MC

雖然大部分都唔識 不過都好努力去做^^

成績系點 自己知自己事