盲腸的思想空間
mancheukyin
暱稱: 盲腸炎
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
仲有5日..
做搬運工人的一天...
實習工場及新英文老師
開學一星期
開學日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 178
留言總數: 201
今日人氣: 6
累積人氣: 7298
2009 年 2 月 11 日  星期三   晴天


上堂大談,異性戀,同性戀,雙性戀......香港快歌就沒落 愉快 分類: 未分類

今日係集會時間當完值之後同葉成一齊行番上去班房,當行到4b班個陣葉成就入左班房.....我就行去4a班,發現4a班房冇人係到....之後就落到校務處問條友話許sir代係美術室...上到美術室又發理冇人....唉!信人不如信自己,上番4a班算.....上到去成班人係到(柒左....).....之後問阿鑑同琪琪先知道4a班行新梯,慢過4d班。頂....行左個大運......到左早讀時間拎左本新書睇,記得番原來自己都經歷過唔少鬼故......之後上堂阿鑑又找我同琪琪吹水,今次話題係「異性戀,同性戀,雙性戀」一講到依個話題有排講.....之後講講下又講肛交,愛滋病......之後又講佢係咩戀,我同琪琪聽左o左咀......之後又講係學校有邊個係雙性戀,講左好多人出來=.=.......放學之後,我又好快咁番屋企,因為要搭15:55pm個班91m=.=.......上到車超常拎手機聽歌,聽書睇書。不斷聽左唔小快歌.....記得我第一次聽的快歌係陳慧林的快歌,記得第一首聽係花花宇宙(小五個陣聽),人不斷大,聽快歌的數量不斷增加,到左200x年,開始不斷小快歌,因為香港市場冇得做.....小左快歌等於小左一種樂趣......到左2009年差唔多冇快歌咁濟,希望遲下慢歌早d接埋,快歌興番,不過冇可能的事......因為太多人鍾意d情歌(酷愛,愛得太遲個d=.=).........最後無啦啦念左一句好句@@「舊歌...新歌...無任歡迎!只要係快歌一定係好歌xdd」........番到屋企又溫書做hw日子真係過得太悶.......幾時又有得去玩呢.....

盲腸字






訪客留言 (返回 mancheukyin 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]