今日一早比d雀仔的叫聲嘈醒左.....真係好嘈.....好似好不安咁.....番到學校就當值......歷史堂有聽書.....無啦啦答左miss問題......英文堂做hw.....小息冇野好做......中文堂派小測....比miss話我有進步 ......午膳叫左肥維叫飯.......食完飯同肥興,阿翁,肥澄,青蛙打羽毛球......好正.....殺到人球......中史堂上上下阿sir發惡......電腦堂.....拎左部相機入琴日整個個電腦powerpoint落去阿sir部電腦到......阿sir睇過好滿意......差d仲想叫我打個陣講=.=.......好彩最後都唔洗......班人一見到自己個樣或其他人個樣就大叫.....因為好多人上左鏡......哈哈......放左學就番屋企.......係番屋企途中又聽到好嘈的雀仔叫聲......番到屋企做hw,溫世史......到10點鐘最後一集的深宵直播室開始左,我就狂同班網友係度吹水.....不斷聽住最後一集的深宵直播室.......最後的3min孤泣,thatswhy同埋benny師傅就一齊吹左首歌.....好感動.....回想番係以前的深宵好正......節目腰斬同7月14日的深宵.......想番起又開始眼濕濕lo....... thatswhy要走,孤泣要走........保重啦2位.....facebook加左你地2個做好友^^.......希望thatswhy搵到份好工做.......今日爆炸深宵個討論區.....5xx回復....深宵直播室 (今日: 552)深宵直播室 (今日: 552)未試過咁多......
盲腸字
|