盲腸的思想空間
mancheukyin
暱稱: 盲腸炎
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
仲有5日..
做搬運工人的一天...
實習工場及新英文老師
開學一星期
開學日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 178
留言總數: 201
今日人氣: 6
累積人氣: 7280
2009 年 4 月 22 日  星期三   陰天


坐新位的第一日 滿足 分類: 未分類

今日番學走左班91m....坐95算.....20min到翠林.....再行落去學校......番到學校冇野做.....溫數學......上到班房就統測.....份統測有小小唔識做....唔其望中分住得幾多.....因為連續考幾科真係好辛苦....冇用到全力去考......到左歷史堂有聽書.....第一次坐依個新位.....之後英文堂好悶.....上堂唔知講咩....依家英文只係靠英皇補習個邊學野.....到左中文堂.....個新miss又教新詩....真係好悶....佢學左何嘉泳鬧人的方法....依招對我地4a班冇用嫁啦......佢真係out左d......之後做工作紙....我想叫個新miss.....但我一叫miss.....何嘉泳同新MISS都應我.....我都唔知問邊個好......答左佢地冇野算=.=......午膳叫阿凱買飯食.....食完上圖書館睇書......悶悶下睇下南Y島的地圖......不過依個地圖都睇左n咁多次......之後中史堂有聽書.....電腦堂好悶.....得閒發下夢.....放左學,拿拿聲番左屋企....冇同阿凱佢地打排球.....因為想溫中史......番到屋企溫左一陣書就訓左教.....到左11點幾先起身....個陣眼都腫....溫到1點幾就訓教.......

盲腸字






訪客留言 (返回 mancheukyin 的日誌)


lusic34594 於 2009-04-24 05:37 PM 發表:
我地之後都無去打排球"
去左搵會計呀sir~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

O.....
Posted at 2009-04-24 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]