今日番學走左班91m....坐95算.....20min到翠林.....再行落去學校......番到學校冇野做.....溫數學......上到班房就統測.....份統測有小小唔識做....唔其望中分住得幾多.....因為連續考幾科真係好辛苦....冇用到全力去考......到左歷史堂有聽書.....第一次坐依個新位.....之後英文堂好悶.....上堂唔知講咩....依家英文只係靠英皇補習個邊學野.....到左中文堂.....個新miss又教新詩....真係好悶....佢學左何嘉泳鬧人的方法....依招對我地4a班冇用嫁啦......佢真係out左d......之後做工作紙....我想叫個新miss.....但我一叫miss.....何嘉泳同新MISS都應我.....我都唔知問邊個好......答左佢地冇野算=.=......午膳叫阿凱買飯食.....食完上圖書館睇書......悶悶下睇下南Y島的地圖......不過依個地圖都睇左n咁多次......之後中史堂有聽書.....電腦堂好悶.....得閒發下夢.....放左學,拿拿聲番左屋企....冇同阿凱佢地打排球.....因為想溫中史......番到屋企溫左一陣書就訓左教.....到左11點幾先起身....個陣眼都腫....溫到1點幾就訓教.......
盲腸字
|