今日9點起左身......沖完涼.....就搭mtr到寶林同阿凱,肥楨,細鍾佢地食早餐.......食完番學校.......番到學校對卷.......作文得43分......可能用錯比喻......但都冇可能得43分.......睇到b班d人個個都5x.....覺得好唔公平.......我地a班個個4x分......唔夠字數......b班都係唔夠字數....但大部份5x分........下年再努力吧.......對完卷講校本評核........何培桂一講完同肥楨,細鍾去中華書局睇下個10本書......去到冇不一樣的天空同玻璃世界.......最後我睇左本最後14堂星期二的課同本在天堂遇見的五個人.....2本我都好想睇.....但最後我買左最後14堂星期二的課.......加埋幾本最後一分鐘.......之後我地就去天地行睇下有冇.....去到都係冇得賣......之後就搭91m番屋企......搭91m個陣冇野做影相.......部a168影相真係ok......個touch又好番lo.....又可以玩@@.......番到屋企洗機......一路洗機一路睇本書......發現自己今日買d書全部都係「最後」做字頭的......可能同「最後」依2個字特別有緣份xdd......

用500萬像的cmos鏡頭手機而冇自動對焦,咁的質素算ok啦=.=......幾清@@
盲腸字
|