♀『CHING“』♂
manching221
暱稱: ♀『CHING’’』♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
好唔開心...哭...
悶的..
番學啦..
-,-
屌...
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 183
今日人氣: 21
累積人氣: 1433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 20 日  星期日   酷熱


同左家姐去街街... 開心 分類: 未分類

金日3點幾..我啊媽同左d同事去唱k..

跟住佢比左$400比我同家姐叫我地去下街..

沖完涼之後..我同家姐去左坑口..

跟住家姐個同學話悶..所以家姐個同學洛埋黎...

行下街...buy左d野...

到左6點幾..我同家姐去左食壽司and翅身...

食左$200..=.="

【到左冒險樂園..我地差一個幣..

跟住有個啊婆過左黎問我地要唔要幣..

我家姐問可唔可以$1,1個幣..

個啊婆say得..

跟住我地玩個陣先知道原來佢比左個人民幣比我地..

我家姐同番佢講..個死8婆仲要係到扮傻囉..

個8婆話[{下..唔係我嫁bo...跟住我家姐話..但係哩個幣係你比我嫁bo..

個死8婆仲要係到炸傻話.下..跟住個啊婆拎左個人民幣..

開頭我家姐以為佢換番比我地..

點知佢拎左人民幣之後又唔換番比我地囉..

so我家姐就buy番一個幣..姐係佢呃左我地$1..}]

跟住因為我地play完係唔會攞番d飛..

個死8婆仲要拎曬我地d飛..

我地都唔係緊張個1蚊..已係個死8婆唔認囉...

仲要係到扮傻..仲要冇啦啦攞左個人民幣..唔比番我地..

so我地play完之後我地攞番d飛掉左去都唔益佢..超嬲..】

跟住我地去左食甜品..超yummy..但係好貴and d冷氣超凍..

差唔多8點個陣去左觀唐食吉野家..打邊爐..

坐我地格離個個男人超煩囉..係咁煩...(頂佢唔信)

then去左扭蛋..扭左超多$..

跟住去左buy左手鏈...

then番到將軍澳buy左d野食...

番到home已經11點啦..

保充一句..apm and坑口個商場超多人睇波..=]

留完cm先好走啊..

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 manching221 的日誌)


Janet6279 於 2010-06-20 08:21 PM 發表:
CoMMenT...`
By :PUIJI=]
我既大寶寶`
掛著我嗎?
↓唔好串柒柒丫`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

如果我話唔掛住你..我驚比你打PET PET..=].HAHA
Posted at 2010-06-21 01:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hins1981 於 2010-06-20 12:05 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BABYVENUS 於 2010-06-20 11:59 AM 發表:
我既小寶寶..
你地考完試未??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

考完好耐啦..=]
Posted at 2010-06-20 02:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BABYVENUS 於 2010-06-20 11:58 AM 發表:
CM*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



d1c04 於 2010-06-20 01:23 AM 發表:
留比你'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank=]
Posted at 2010-06-20 02:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]