今日一早(大約8:35)去到flora屋企正三文治比d老人家食
跟住就去老人院探d老人家
原本佢地真係好慘嫁
我而家先知點解我呀爺唔去住
唉...唔講呢樣la...太慘...flora感動到喊左出黎
探完佢地之後
就同flora,女班長入數
再去m記
唸住買雪糕
但係唸到d脂肪同埋自己唔係真係咁想食就冇食到la
少左d脂肪
跟住唸住返屋企之際
呀媽打黎要我去攞信
又行餐包
行到返黎坐左陣又落左去打羽毛球
都係打左冇10分鐘就唔打
太掃興la
不過真係幾攰
返到黎過左一陣
唸住睇twlight
但係又驚喎
我都知集戲真係唔恐怖
但係真係又緊張又驚
跟住我睇到打棒球跟住有個三個人黎我就唔敢睇落去
我根本就知唔恐怖
但係一個人睇真係好驚
點解佢咁好睇
我想睇但係又驚
有冇人陪我呀>.<
仲有一件事
可否有人幫flora過生日
|