2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 2009-03-15 |
分類: 未分類 |
今日air cadets去睇戲
最後ge結果係冇去到ge
因為要去柴灣咁遠
所以呀sir就叫我地唔去都得
去睇咩流惰歲月(好似係)
雖然冇聽過
但係一聽個名就知係n年前ge戲la
睇唔睇都算數
冇咩所謂
睇埋d咁ge戲都幾浪費時間
所以我選擇唔去
跟住就同我呀媽,我呀婆,我舅母去西9
我個陣仲未食野
個陣係2:00
我1:00先起身^^
哈哈哈
應該冇人遲過我la
就去左西9同我呀婆,我舅母去任食壽司
3人共食25碟
係唔錯ge成績la
係西9買左件3
總算有d收獲
大約6:00就返到屋企
仲有一大堆ge功課到現時為止都冇做過...慘
點解係屋企我做唔到eb
次次係英文個一列都係0
f.1到而家都係
我而家一個eb都未做過
唉...唔通又0
呢d係天註定的嗎
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 45 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|