2009 年 1 月 23 日 星期五  |
| 2009-01-23 |
分類: 未分類 |
今日簡直忙到死呀
返完學就做is project
打哂成份powerpoint
隻眼好累呀
跟住又去左va room比分
結果都係一樣8分
所以我同潔怡決定按照原定計劃掉返串紙[殼]
希望再高分d la
跟住就去左中文研習班
呀東姐又過黎上堂
比呀蔡葵罵
最後都係要走
佢留係到真係串襯我同wing姐呀
最後我同wing姐就一齊返屋企la
大約5:40到屋企
就即刻換3去葵芬
食左雪國拉麵(近學野個到^^)
都幾好食
跟住就去學野(大家千其唔好學我臨吹野去食野)
最後上完堂8:00到
去左百佳入貨
咁岩又走左一班車
又要等多30分鐘
最後就9:12返到屋企
哈哈!!我買左鼓掍la($48)
聽日就可以學打鼓la
唔知好唔好玩呢
聽日就同潔怡,旦旦,wing姐一齊返學la
唉!!
可能返唔到大陸lu
呀爺唔舒服
呀麻入埋院
岩岩出返院lu
都唔知返唔返到去...
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 45 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|