mandy0228
暱稱: 嫻
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
End of Academic Life
劉明湘
徐佳瑩&林宥嘉
必娶女人
方大同 x 徐佳瑩 - 自...
文章分類
全部 (270)
2006年 (9)
2007年 (39)
2008年 (6)
2009年 (3)
2010年 (4)
2011年 (14)
2012年 (47)
2013年 (12)
2014年 (1)
2015年 (2)
2016年 (2)
轉載文章 (17)
Music / 影片 (91)
TV / 電影 (21)
星座 (7)
愛情文章 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 84
今日人氣: 17
累積人氣: 7855
2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


食壽司加整野食

 今日打返尋日ge野先∼

尋日就約左欣,慧,君,珊同娣去食壽司加整野食的∼

不過個一朝早∼娣就打黎話喉嚨痛唔去得呢...真可惜...

之後我就同君行去青衣城∼點知到左我先知自己無帶銀包...==”

又走返返去拎∼超慘的說∼用左3個字來回∼走到成身汗&超熱...

直至入到去地鐵車廂先無咁熱∼

  

之後大概12左右去到∼坐低食野∼

一開頭d迴轉壽司黎黎去去都係個幾件∼5個人都無拎野食∼

就咁起度等...等...等...

不過後尾欣就首先出手喇∼拎左個栗米的∼同我夾份食∼跟住我又拎d黎食∼

之後呢∼我同欣就開始搵人叫野食∼因為迴轉個度真係無咩野好食的說∼

就叫左我好鍾意食ge長腳蟹柳同蟹籽,欣好鍾意ge炸八爪魚同埋一個不知名的∼

等左一排∼黎左不知名的&蟹籽的∼就同欣各一件∼我同佢都發覺個度d蟹籽ge味真的好怪∼

跟住黎左炸八爪魚∼真係好好味的!!!不過就長左少少∼要拆開黎食∼

不過等極都無長腳蟹柳的...唉唉∼最鍾意食的...遺憾...

 呢個就係上次影的長腳蟹柳壽司∼唉..遺憾...

之後呢∼我同欣就一路搵人叫野食∼一路拎野食∼

欣就發覺我經常拎八爪魚的∼我先發覺我真係幾鍾意食的∼

然後我,欣,君都發現d壽司有好幾件係幾暖的...唔係咁好食....

跟住食到咁上下∼我同欣都好似飽飽地咁...我問慧同珊飽唔飽啦∼佢地話唔飽...

不過的確∼我見佢地好似無咩點食過咁∼

過左無耐∼我同欣都飽到要企起身行下∼就走左去廁所度抖∼哈哈∼

返到去∼隔左無耐∼就走了∼

無影貼紙相∼行左陣商場∼買左少少野∼就直接去地鐵站返去了∼(不過咁樣都用左1個鐘...)

  

之後珊左唔去我屋企∼我同慧返我屋企先∼君就陪欣去左葵芳賣書&買game∼

我同慧起屋企就玩左個無聊的叮噹大富翁∼玩左陣∼佢地就要我落去接佢地...

返返上去先∼商量左陣野∼我同慧就落左去買奶整野食∼

返上去後∼我同君整雪糕(失敗了)慧同欣整焦糖布丁(成功了∼好好味的)

 欣的  君的

 我的  我,君,慧

            (忘了影慧的布丁的個人照)               (沒有欣的∼因被她吃掉了)

刊登時間:2008-07-15 11:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mandy0228 的日誌)


yuenyan93511 於 2008-08-19 07:52 PM 發表:
CM^^
我都想食牙!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx∼
 嘻︿︿真係好好食ga!!!
Posted at 2008-08-19 07:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



selinoa 於 2008-08-02 10:19 PM 發表:
 CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你係邊個...?
Posted at 2008-08-10 11:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]