mandy0228
暱稱: 嫻
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
End of Academic Life
劉明湘
徐佳瑩&林宥嘉
必娶女人
方大同 x 徐佳瑩 - 自...
文章分類
全部 (270)
2006年 (9)
2007年 (39)
2008年 (6)
2009年 (3)
2010年 (4)
2011年 (14)
2012年 (47)
2013年 (12)
2014年 (1)
2015年 (2)
2016年 (2)
轉載文章 (17)
Music / 影片 (91)
TV / 電影 (21)
星座 (7)
愛情文章 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 84
今日人氣: 5
累積人氣: 7914
2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


2010-8-4 會考放榜之大日子 不安

放榜咁大件事點都要打篇日記的了!

尋晚個陣∼心情勁鬱悶&勁驚的!

原本對自己都幾有信心∼但隨住放榜時間越黎越近∼自信心都越黎越黎越低∼

甚至作出最壞ge打算∼例如如果得10-12分或唔夠14分點算∼

直到今日返學校個陣∼雖然表面上係無咩野∼但其實個內心係勁鬱悶∼猛咁諗緊自己會幾多分∼

返到班房∼同少少同學傾左幾句∼文海無耐就拎左d野入黎...

成班同學都猛咁叫文海唔好咁快派住∼但無奈地∼有d野點都係要面對的了∼

 

文海就同我地講話成班無一個係14分∼呢句說話對我地班同學講簡直晴天霹靂...

因為佢呢句話姐係代表...一係就15分或以上∼(有機會升原校的)一係就13分或以下∼(連聯招都無得去)

之後∼文海仲話差唔多有成半班人係13分或以下......就開始派13分或以下個d會考成績表∼

呢個過程真係十分之驚心動魄...當時ge我不斷起度諗:「唔好叫我個名!唔好叫我個名!」

好彩∼後尾都有得留低∼之後就落hall等派15分或以上ge會考成績表......

 

拎左會考成績表之後...

見到個分∼其實我已經打定輸數......認定自己一定要去聯招的了∼

因為個分實在...好難入返原校∼(歷年呢個分已經好難入返∼何況今年......而且中、英又考得幾差咁...)

之後填form∼開始第二輪計分∼交左之後我就猛咁睇聯招小冊子簡學校∼

不過心情就可以話係比未拎成績表之前輕鬆∼

因為起碼知道個分∼而且都覺得自己按呢個分應該係搵到學校升中6∼所以就淡定少少∼為遲d聯招ge面試作準備∼

珊黎左問我ge情況∼我都同佢講應該留唔到原校咁∼之後佢同我講佢ge分∼真係覺得佢真係好勁∼

但問返慧ge情況∼先知道原來慧佢真係估岩左...佢留唔返原校了∼希望佢可以搵到好好ge出路啦∼

之後打去君度問佢同娣ge情況∼知道佢地都唔係考得好好∼

所以∼都係一齊聽天由命了......

 

過左無耐∼公佈第一批可以留返原校ge∼按分數逐個逐個叫名∼都有10幾20個咁∼

雖然明知自己唔會係呢一批ge其中一份子∼但心入面總係奢望自己係∼

叫完名之後∼個d人就開始填入學ge form∼而我自己又起度睇聯招小冊子∼

睇睇下∼跟住見到理科個邊勁多人都要走∼(甚至係平時好勁個d)

而彤都係要走∼我都係希望佢可以搵到好好ge出路......

我依家真係覺得我學校理科ge真係幾慘∼競爭好大...

到第一批d人交曬form之後∼又開始叫第二批人了∼

不過個陣ge我仲以為第二批人係裁定左為∼留唔到原校而要去聯招的∼

所以當佢第一個叫左我之後(第二個叫娣)∼我就帶住「我都預左」ge表情出去∼(應該算係苦笑ge表情)

點知出到去∼d人拍手掌∼個陣我仲諗:「做咩要去聯招都拍手掌ge?==」

後尾去到枱前面拎野∼返埋去...仲諗住執野走人∼(去101,102室準備聯招d野)*專門比我學校ge學生準備聯招ge室

但後尾見到d人咁開心咁∼再睇返我枱上面係張入學form∼我先發覺原來我呢一批係可以入返原校ge∼(諗返起我都覺得自己有d遲鈍)

呆左陣...跟住勁開心咁坐返低∼填form∼(興奮左好幾個字)

去到填曬張form先平伏到開心ge情緒∼之後交入學form∼

再拎黃色form填∼填完交錢∼總算完成左個入學程序......(個陣大概10點幾左右吧)

 

之後我諗∼我呢個分數都留到原校ge原因∼

應該係因為可能平時ge成績唔太差∼而且又參加左學生會助理∼輔導生∼工作人員個d之類吧......

總之點都係∼上天保佑∼比我留返原校∼

 

跟住走去娣個度睇下咩情況∼見到君唔起度∼原來係去左面試∼

之後又同娣傾左陣∼傾緊唔知覆唔覆卷好...

因為我中文d分實相差太大了...

而我依家都未有打算∼唉......

 

又過左一排∼君返左黎∼佢就話d問題好難∼有幾個文科ge面完試出黎就喊∼又話未必可以留返低∼

咁我地都無辦法∼之後坐起度再等下∼(個陣起hall ge人已差唔多走曬)

等左無耐∼終於有消息∼

結果係......君佢同淑瑩佢地都可以留得返原校∼佢地興奮到攬埋一舊∼(真係可喜可賀了)

d老師就催君佢地快快填完張form&交錢∼之後交返個場做聯招中心∼

最後∼君係最後一個交表的∼君走個陣仲話:「死啦∼比梁sir認得我係最後一個交表∼」

個陣ge我只好回佢一句:「算啦∼出年佢又唔會教你∼==”」

 

之後我同君&娣走入101,102室個陣(專門比我學校ge學生準備聯招ge室)∼見到真係勁多人的說∼

又坐滿曬∼周圍又有d原校收ge同學係度(佢地起度幫緊佢地ge fd)∼又有d老師起度∼

個氣氛實在係形容唔到......又唔係太沉重∼又唔係太輕鬆∼真係唔知點講∼

後尾留左陣∼打比d小學fd同佢地講下依家第一階段剩下ge學位∼之後就返屋企了∼

 

依家我諗諗下∼其實今日都算係我ge lucky day吧......

不過∼我諗我以後所期望ge野都要掉轉諗了...因為我發覺我依家好多野成日都同預計ge相反∼

例如:之前我諗我見得成暑假工∼點知見唔成∼

   今日放榜我諗我一定要去聯招∼點知升返原校∼

 

唉∼雖然今次我會考考得唔太好(我自問無盡曬力)∼不過我之後一定會勁比心機的說!!!!!

勢要成日溫書!考好個AL∼升上大學!

 

而慧同彤佢地∼希望遲d仲有機會同佢地出黎玩∼維繫返個友誼∼

刊登時間:2010-08-04 05:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mandy0228 的日誌)


littleear 於 2010-08-22 10:31 PM 發表:
好長的一篇後記 :) anyway...中六大家一齊加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈∼我成日打野都係一打就打好多∼(不過有d可能係廢話的說...)
嗯︿︿中六一齊加油!!!
Posted at 2010-08-26 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]