今日既遭遇...實在令我不得不得打d野黎抒發下∼
點解今日咁多人會搞錯我個名ga!!!
(雖然係得兩個老師∼仲要兩個都係呀sir∼但我都覺得好多人......)
先係上econ堂∼嗰個呀sir竟然又叫我做陳文文∼之前佢都試過咁叫...今次又咁叫...
之後上中化堂∼另一個呀sir∼平時叫開我mandy既∼竟然叫我做張文嫻==想點?
咁我寧願佢只叫我做mandy算了∼雖然班上係有兩個mandy...但都總好過叫錯名∼
之前都曾經撞返個小學老師∼又係個呀sir黎ge∼又叫左我做文頌嫻∼明星名黎ga wo...
唉...乜我個名真係咁難記咩?
定係d呀sir記人名真係咁渣呢==
|