十八歲...話咁快就十八喇∼終於變做成人==
十八歲∼我諗都要開始改曬以前d壞習慣了...
要成熟啦∼要換身份證啦∼要學識點做一個十八歲既人啦...
但唔知點解∼對於今日都係無咩特別既感覺∼
而且好遺憾既係∼又係無得食蛋糕==加上又要返學∼唉!
不過唔緊要啦∼點都好∼今日係新既開始!
今年既願望就係∼希望我可以一路健健康康∼個哮喘病可以快d好返d∼
仲有下年個AL可以成功∼入到大學!
要努力了!十八歲既自己!!!