今日其實都無咩特別野發生∼不過就係想打一下日記∼
朝早返學個陣緊係有早會∼對早會既內容無咩大既印象∼
只係記得當時既我∼緊張緊d野∼就係下下個禮拜二就到我講早會...
依家既我∼真係唔知講咩好==
都有諗過講我呀嫲∼用一個開頭∼就係話:
「大家諗下∼你爺爺既孫既呀爸既呀媽係邊個?
無錯∼就係你既呀嫲喇∼姐係你既祖母∼」
諗到呢個開頭∼真係好無聊呢∼
不過真係唔知到時應該講咩好...究竟有d咩題目可以有好多野講呢?
本來返學個陣一切正常∼無咩特別∼
但放完lunch之後∼上上下堂∼個天又無啦啦暗曬咁∼
之後最尾個兩堂英文堂既時候∼又突然聞到d燶味==
有d似拜神個d味∼又好似唔係咁...但後尾聞聞下∼又無左喇∼
勁奇怪的∼
到後尾放學走個陣∼又無啦啦又落左d微微雨∼但聽講話d雨有幅射...(但其實我又覺得暫時唔會去到hk咁遠)
君同娣佢地就搶左我吧遮喇∼好似驚比d雨淋到咁∼
咁我又要用ga ma∼咪又搶返∼搞到三個人好似起度爭遮咁∼爭到起條路停左陣∼真無奈==
但依家諗起個陣既情形又勁搞笑∼
日記就打完了∼依家搞掂埋d功課先∼
|