又到2012年既最後一日∼∼∼
結果證實係無2012/12/21世界末日既∼
但今日就凍到...僵左...諗唔到要打d咩...
只好希望話下年過得更好∼希望人人開心∼身體健康∼∼世界和平∼
而依家只想分享歌了∼post d有少少關於冬天既歌先∼5種不同語言xd
G.E.M.鄧紫棋 - 奇蹟
中島美嘉 - 雪の華
Sarah Connor - Christmas In My Heart
雖然聖誕過左,但依家好凍...
Timmy Tin - 最後聖誕
RYU - 從開始到現在 (冬季戀歌主題曲)
徳永英明 - なごり雪
王藝翔&杜鵑 - 雪
當有個雪字就係xd∼
|