今日係第二日陸運會∼
我&彤經過尋日ge教訓∼
所以今朝6點就去左霸locker∼(唉∼我眼訓死喇><想遲d又唔得∼)
去到個鎮∼姓鍾個位起門口度等我地∼
要我地幫佢起女仔個邊霸兩個locker∼咁咪幫佢lo∼
霸完locker之後∼
彤好似發左顛咁∼要我同佢一齊跑運動場∼
個運動場有成400m ga ma∼又唔係唔知我體能唔好∼
仲要我跑wo∼而且個鎮我仲未食早餐tim∼
唉><咁咪被迫同佢跑左一個圈∼
跟住去左m記度食早餐∼慢慢咁食∼
不過我只係用左幾個字黎食∼仲有成半個鐘∼
咁我地咪慢慢咁行番去運動場∼
之後等陸運會開始啦∼∼∼
唉∼個鎮時又好似尋日咁∼好鬼曬∼曬死喇><
跟住比賽啦∼∼∼
好唔容易先等到頒獎∼
唉∼∼∼今年信社真係差左好多∼上年仲好d∼但係今年就.......
仲有∼起頒獎ge過程中∼有個女童軍突然暈左∼
可能之前太曬啦∼∼∼所以搞到佢暈左∼
後尾先知道原來係妮∼佢真係幾慘下∼
完左陸運會之後∼
彤又話想去正屋企度玩wo∼仲有呀may同埋呀yan∼
唉∼其實我唔想去ga><但係又比佢拉左去∼
結果去左∼我地入到去∼
我唸住佢住起盈翠半島∼間屋應該會幾大下∼
點知見到間屋都幾細下∼同我想像中ge有好大ge分別∼
可能個度有太多野啦∼又或者可能係太多人∼
因為有成班男仔起度打機∼例如:占士,picture個d∼有成7-9個左右啦∼
仲見到正個呀妹∼呀婆個d∼
我&彤就入左個呀妹間房同個呀妹玩∼
而may同yan就去左第二間房唔知做咩∼
後尾我地覺得個度無咩野好玩∼又覺得班男仔唔想我地起度∼咪走lo∼
去左許留山食少少野∼
我同彤夾錢買左個好似雜果拼盤ge個d野∼
may&yan就買左個唔知乜芒果ge野∼
跟住我地食完之後∼may&yan就話想行鎮∼
所以我&彤就走先∼
番到屋企∼成身汗∼所以沖左個涼∼舒服晒︿︿
|