mandy0228
暱稱: 嫻
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
End of Academic Life
劉明湘
徐佳瑩&林宥嘉
必娶女人
方大同 x 徐佳瑩 - 自...
文章分類
全部 (270)
2006年 (9)
2007年 (39)
2008年 (6)
2009年 (3)
2010年 (4)
2011年 (14)
2012年 (47)
2013年 (12)
2014年 (1)
2015年 (2)
2016年 (2)
轉載文章 (17)
Music / 影片 (91)
TV / 電影 (21)
星座 (7)
愛情文章 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 270
留言總數: 84
今日人氣: 16
累積人氣: 7894
2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


第二日陸運會

今日係第二日陸運會∼

我&彤經過尋日ge教訓∼

所以今朝6點就去左霸locker∼(唉∼我眼訓死喇><想遲d又唔得∼)

去到個鎮∼姓鍾個位起門口度等我地∼

要我地幫佢起女仔個邊霸兩個locker∼咁咪幫佢lo∼

霸完locker之後∼

彤好似發左顛咁∼要我同佢一齊跑運動場∼

個運動場有成400m ga ma∼又唔係唔知我體能唔好∼

仲要我跑wo∼而且個鎮我仲未食早餐tim∼

唉><咁咪被迫同佢跑左一個圈∼

跟住去左m記度食早餐∼慢慢咁食∼

不過我只係用左幾個字黎食∼仲有成半個鐘∼

咁我地咪慢慢咁行番去運動場∼

之後等陸運會開始啦∼∼∼

唉∼個鎮時又好似尋日咁∼好鬼曬∼曬死喇><

跟住比賽啦∼∼∼

好唔容易先等到頒獎∼

唉∼∼∼今年信社真係差左好多∼上年仲好d∼但係今年就.......

仲有∼起頒獎ge過程中∼有個女童軍突然暈左∼

可能之前太曬啦∼∼∼所以搞到佢暈左∼

後尾先知道原來係妮∼佢真係幾慘下∼


完左陸運會之後∼

彤又話想去正屋企度玩wo∼仲有呀may同埋呀yan∼

唉∼其實我唔想去ga><但係又比佢拉左去∼

結果去左∼我地入到去∼

我唸住佢住起盈翠半島∼間屋應該會幾大下∼

點知見到間屋都幾細下∼同我想像中ge有好大ge分別∼

可能個度有太多野啦∼又或者可能係太多人∼

因為有成班男仔起度打機∼例如:占士,picture個d∼有成7-9個左右啦∼

仲見到正個呀妹∼呀婆個d∼

我&彤就入左個呀妹間房同個呀妹玩∼

而may同yan就去左第二間房唔知做咩∼

後尾我地覺得個度無咩野好玩∼又覺得班男仔唔想我地起度∼咪走lo∼

去左許留山食少少野∼

我同彤夾錢買左個好似雜果拼盤ge個d野∼

may&yan就買左個唔知乜芒果ge野∼

跟住我地食完之後∼may&yan就話想行鎮∼

所以我&彤就走先∼

番到屋企∼成身汗∼所以沖左個涼∼舒服晒︿︿

刊登時間:2006-09-29 10:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mandy0228 的日誌)


!! 於 2006-10-01 11:08 AM 發表:
唉!!miss leung 又話你好helpful,,其實......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔helpful???
如果我唔helpful就唔會幫你地做CL HW啦∼
Posted at 2006-10-01 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



君 於 2006-09-30 09:01 PM 發表:
陳文嫻唔好駁嘴駁舌呀下!
錦你彤一齊,叫你咪姐係叫佢,真係一樣的!
唔通叫你,佢就唔入toilet,起出面等你霸完之後佢再入去自己霸個咩?
傻傻地xp=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第1∼我邊有咁多個5蚊呀???
你地又唔比5蚊我∼點幫你地霸呀?
第2∼彤佢ge 5蚊仲多過我∼
點解你地唔搵佢幫你地霸呀??依家又賴晒落我度∼
第3∼如果你地自己可以咁早去霸咪咩事都無lo∼
但係你地就係偏偏唔得∼
Posted at 2006-09-30 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



!! 於 2006-09-30 06:10 PM 發表:
叫佢咪=叫你,,一樣姐!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係唔一樣ga∼我同佢係兩個人∼∼∼
Posted at 2006-09-30 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



!! 於 2006-09-29 10:37 PM 發表:
火雞又5幫人霸locker!!!
班男仔ofcoz5理你地la,,人地打緊機,,要打爆機ga ma!!!
(http://blog.qooza.hk/philip24)----上去睇呀,,個bg好x呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第一∼我唔係火雞∼
第二∼你又唔叫彤幫你霸∼點解要我霸?
Posted at 2006-09-30 04:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]