今日係環村跑ge大日子∼好彩我唔洗跑∼哈哈∼
不過就報左名做工作人員∼∼∼
1:20就落左去準備∼
點知個老師仲要我地等佢∼1:30幾先黎==
跟住拎水∼之後就行去網球場個邊∼∼∼
點知係無咩野做ge∼只係防止佢地行小路&走左出馬路∼其他都無野做ge∼
其實2個人都夠啦∼∼∼但係我地個邊仲要有6個人∼無奈==
跟住比賽開始lu∼∼∼猛咁睇到d人起我前面跑過∼覺得好悶∼∼∼
唸住坐起個d草叢隔離個d石度∼點知有好多螞蟻∼又唔敢坐∼
所以就一直企...... 企...... 企......
之後終於比我搵到一樣野做∼就係剔野∼
不過都好鬼無聊lo∼
所以就同慧起度講d唔恐怖ge鬼故∼哈∼
最後∼終於等到d人跑晒lu∼所以就*收隊*lu∼
個鎮都就快4點ga喇∼已經企左成幾個鐘∼∼∼
不過好奇怪∼個鎮我覺得時間過得好快∼並唔覺得過左幾個鐘∼
仲有∼以前我企一個鐘∼已經覺得隻腳好累∼
但係今次企左成幾個鐘∼竟然覺得唔累lo∼
之後去左禮堂拎野食∼好似係咩蘑菇多士∼
所以個個多士ge貌相好難睇∼不過食落又幾好味∼
但係就食到成條褲都係個d粉∼哈哈∼仲整埋慧條褲∼∼∼∼∼
最後就番上課室拎書包∼∼∼但係落到去之後∼∼∼
慧唸到要帶字典∼跟住又上番去拎∼∼∼唉∼∼∼
番到屋企∼本來我隻腳係唔累ge∼
但係一番到屋企∼就覺得好累lu∼
我唸我坐一鎮就會唔累ga喇∼
|