| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 24 日 星期五  |
| D&T |
今日個DT堂......
噴個d唔知咩野又搞到我隻手又藍又綠∼要用百潔布先可以整得甩∼好彩好細part姐∼
不過思嘉就慘喇∼為左help我個組∼整到隻手真係......又藍又綠又黑...
之後呢∼就整條膠管∼但係就成日甩lo∼
所以就成日比d水噴∼連個頭都會比d水噴到∼
所以真係整到我幾濕下∼
不過都好彩有件工衣&冷衫姐住∼
如果唔係ge話...就會唔知點ga喇∼∼∼
跟住放學個鎮∼我唸住做埋中史作業∼
點知呀Doris呢∼又猛咁要我陪佢落去整埋DT∼
咁我做緊中史作業ga ma∼
跟住佢又搶左我枝筆跑左去∼
我緊係扯住佢ga啦∼佢又唔知佢大力∼
有時真係扯都扯唔住ga∼
之後∼我好唔容易先搶番支筆∼∼∼
最後我咪落去整DT lo∼
落到去∼咪又係整個d管∼又比d水噴∼
不過無之前上DT堂咁多∼
之後我又無咩野做∼咪玩下水lo∼
跟住呀Cherry落黎喇∼∼∼
不過係落黎..玩水ge...
我仲見到佢起度噴Doris∼
Doris仲起度周圍走∼好搞笑∼∼
最後我地索性唔整住喇∼等到要交DT個日先再整∼
所以就放學喇∼
哈哈∼放學又買左串魚蛋食∼∼∼好好食︿︿
|
| 刊登時間:2006-11-24 11:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
@_@ 於 2006-11-25 11:25 PM 發表:
學miss leung 5好咩
do u hapi today??
上面真係好悶呀ma,,冇計
|
網主回覆
你覺得學佢好咩?
上面的確幾悶下ge∼ Posted at 2006-11-25 11:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
@_@ 於 2006-11-25 10:40 PM 發表:
MY lovely mandy
終於打la??哈
做完中史 wb,,ofcoz 玩ga la
我落咗嚟已經好好架啦
|
網主回覆
My lovely cherry
你做咩學左miss leung咁ga==””
見到你咁打∼我好無奈lo∼
咁我有野打咪打lo∼
咁你落黎∼睇黎都係因為上面悶先落黎姐∼ Posted at 2006-11-25 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|