終於等到星期五lu∼但呢個禮拜過得好似比之前耐好多......
尋日做完體能考試∼d手臂同條腰都幾痛下∼
不過我都好d∼只不過係有時咳∼條腰先會有dd痛∼但有d人直程連笑都痛∼
而今日上堂都無咩特別∼只不過係睇drama&中文堂個鎮有時笑下咁∼
今日日記完結於此
**************The End**************