今日本來要考走籃ge∼點知又落雨∼又無得考∼
上次又係咁∼真係...搞到要聽日考...
又要帶PE衫褲&鞋番去∼慘...
聽日仲要清埋locker∼唉...重呀....
咁無得考走籃呢∼許sir就教我地跳舞∼
教cha cha同埋慢舞(好似係叫慢四步)∼好好玩下∼
之後又話點樣拒絕人∼仲有句“Sorry,(普通話)現在I am tired”扮得好好笑∼
仲有教點樣對付某d人∼真係笑死∼∼
呢堂應該係我暫時最開心ge PE堂∼
原本今日都應該好開心ga∼
但係放學個鎮...真係激死我lo∼
放學考完英文listening∼都差唔多5點∼
之後落去家政室趕功課∼想快d車埋條褲去∼
咁就搵衣車啦∼由於個鎮又好多人∼(尋日都係咁)
跟住d衣車壞左又唔整番好wo∼搞到黎黎去去得個幾部∼
又成大班人起度∼所以每部都成4,5個人輪∼有d仲8個∼
有時第一個車完∼到最尾∼又輪番第一個車∼唔公平lo∼
跟住就book左架得4個人等ge∼咁見無野做就做埋IS WB∼
做完仲未得∼之後又落左去art room度做埋個版畫去∼
上番家政室個鎮都成6點幾ga喇∼仲未得lo!!!!
之後又去book過第二架∼點知又等左好耐...
差唔多到我同cherry車個鎮mrs鍾又話要執野∼要走喇∼(因為個鎮都差唔多7點)又唔可以車∼
唉!!!真係激死我lo∼由5點等到7點∼成兩個鍾∼連部衣車掂都未掂過!!!
見到d遲過我地去個d人∼有d仲可以有得車∼唉∼天理何在∼∼∼都唔公平ge!
唉∼聽日放學又話要考走籃∼又要搞到好鬼遲∼
跟住去到家政又滿晒人∼又要等∼
咁等黎等去都整唔到!!!!唉∼
|