雖然仲有中文oral未考∼但已經考完要溫書ge科lu∼真係好喇!!!︿︿
考完試番到屋企∼我就要同呀嫲去探由美國番黎ge姑姑∼
去到2點幾∼姑姑佢地話不如我同埋佢地去海防博物館∼
本來我都唔想去ga∼因為今日都好攰&眼訓∼
但都好耐無見姑姑∼所以都去左∼
之後都影左d相∼
← 呢個蠟像真係好似真人∼仲要擺起轉角位∼一轉過去都就黎嚇死我...
番到屋企都6點半lu∼隻腳好攰tim...