今日番學個陣∼落雨...跟住Anna又唔記得著PE衫∼
所以Anna就即刻衝上番佢屋企換衫∼我緊係要跟住佢啦∼
個陣又好大雨∼所以我一上到佢屋企∼
條褲ge大脾而下個part都濕晒∼鞋呀襪呀∼當然都係濕晒∼非常慘......
但最離譜ge係∼一落番去∼竟然細雨番∼最後仲停埋雨...
番到學校∼條褲都總算乾晒∼
跟住唔洗早會∼直接上去∼
mrs梁入黎∼點名∼跟住就講d野就走∼
之後我地落去hall去參加個個班際競技比賽∼
落到去∼d野都未預備好∼仲有d人起度收凳∼
然後我地起度等開始∼之後許sir黎到∼
就話今年唔係體能比賽∼而係1d集體遊戲ge比賽∼
真係好彩今年唔係做體能姐∼如果唔係ge話∼我遲d又會周身痛ga喇∼
最後比賽結果係∼我個班第4∼
咁岩多Anna個班1分∼唔洗包尾∼
完左之後就放學∼
點知一上到去∼個男班長仲未上到去∼個門又鎖左...
我地猛咁係度等佢上去開門∼點知等極都等唔到∼
有d人就等得唔耐煩∼開窗爬左入去拎野走人......(有d窗無鎖到)
本來我都想叫人幫我拎埋ge...而男班長咁岩番黎∼
所以就索性等佢開門入去拎∼
番到屋企差唔多1點∼
之後整整下野就2點∼
跟住就去左訓陣覺∼因為實在太眼訓∼
到4,5點就起左身∼雖然訓左兩個鐘左右∼但都係有d攰攰地...
|