唉∼我發覺呢個禮拜真係唔多好彩...特別係今日!
1)我真好想鬧我個班開冷氣個個人(雖然唔知邊個...)
搞到我依家咁...都係佢∼咁凍仲開冷氣∼想搞到成班人病晒咩∼
2)今日朝早單野就唔打喇∼話掂彤都打左∼
而且我都唔想提∼皆因今日比人問過好多次∼
我只好講句今日真係非常唔好彩啦∼
3)今日PE堂打排球...
首先要拋個排球∼但我無力拋∼搞到欣好似無得打咁...
之後仲比人打中頭頂∼好彩無事...
跟住就要練發球∼打唔到上手∼但打到下手∼
雖然過到網∼不過打到隻手好似唔係我咁...有d痛∼仲好似無晒力咁∼
4)今日掉位...右邊同後面個個又係之前個兩個人...
唉∼以後問唔到Wendy野喇∼而且個位有d唔習慣...
上完Chem堂個陣番去班房∼見到我之前個位唔係我個書包∼
仲以為入錯班房∼差d走番出去再入過∼好彩後尾無咁做∼
唉...悲哀∼
不過放學幾開心ge∼
去左library練廣播劇∼
練練下∼Wendy整左個好搞笑ge表情∼搞到成組人笑∼
之後就去研究圖書館部printer點整放大∼
後尾比我搵到個唔知得唔得ge方法∼
而後尾同彤搭車個陣∼佢就猛咁笑...
係自講自笑...成架車好似得佢把笑聲∼(雖然我都有笑ge∼不過無咁勁...)
之後落車見到個好高ge女人∼我只係好細聲咁“嘩”左聲∼
之後叫彤睇睇∼但佢就好搞笑咁又“嘩”左聲∼
比我感覺係好大聲...本來想話佢做咩咁大聲∼
但後尾自己就唔知點解笑左出黎∼(注意:唔係笑個女人∼係笑彤個反應)
搞到佢又笑喇......
番到屋企∼隻手禁落去仲係有d痛...慘∼
|