好耐無打日記...
今日只想打話今日同慧&君出左去影相∼起海旁影左成1個幾鐘∼
之後又去泳池附近∼企起馬路邊影車∼(相信應該好多人用奇異ge眼光望住我地∼但我無留意到)
之後我就影左超多架的士...無奈...仲要係的士先影得靚...
post番之前同Doris出去影相d相先
(左)佢地好聚精會神咁等車黎...(右)架車影得好型...
分別係君同娣隻手(interesting thing)
消失點
返屋企時ge巴士窗外