今日返學無咩野ge∼只係測左project learning同普通話∼
放學就去左家政室整梳乎厘∼
同君一組∼整左好耐...忙到乜咁∼
終於焗好個陣∼mrs鍾竟然大聲講:『又有新鮮出爐!』
搞到成5-7個人行埋黎想食∼
之後我就淋埋d汁∼一淋完無幾耐&影埋相之後∼
我就見到好多隻手係度拎住個羹起度食∼碗野又唔係大wo...(唔加埋我地隻手都有成4,5隻)
搞到我食第一淡個陣已經係食左成5分1左右∼勁無奈...
3分鐘都唔洗就食晒...本來諗住慢慢食自己ge整成品ga ma∼點知係要爭食∼
而且我同君食ge份量夾埋∼都無2分1...君仲話可能無3份1 tim∼
唉...無奈&慘...
(1st term post用數碼相機影ge相)
(左)對面的ge朋友們 (右)梳乎厘ge材料
淋汁後ge梳乎厘∼雖然賣相差d∼不過好好食
走個陣影ge相(好黑...)
以下係班房裡面ge無聊一影

|