之前一直都唔想打日記∼係因為日日都無無聊聊咁∼無咩野好打∼
何況心情一直又唔係咁好∼又好似好多野煩咁∼就索性唔打∼
但既然聽日放假∼我就趁今晚打返篇日記∼
今日∼復活假ge前一日啦∼無咩特別啦∼
一返到學校量體溫∼之後返班房溫陣中文默書∼
跟住中文默書個陣竟然將閒字寫左閑字...
唉∼真悲哀∼溫個陣無留意到個字∼
跟住上maths堂∼陳sir發嬲∼
鬧人話上堂前仲玩扭計骰∼但其實之前成日都有人玩∼
因為佢教書個d∼真係自己睇書都明∼
之後佢派TSA個本練習∼逐份逐份咁收∼真無奈∼
lunch個陣∼去吉野家食野∼
用慧&欣落去∼珊,君同娣仲未放==””
但落到去∼等拎野等得超耐∼
君同娣佢地咁遲黎都快過我地...好快已食緊∼
個陣聽講珊唔肚餓∼所以無買到住∼但後尾佢家姐同佢講一人一半∼佢先再去買∼
到後尾佢食完∼話佢食得快過我∼
跟住我咪答返佢:“緊係啦∼你先食得個一半...”
到放學個陣∼無咩特別∼起學校留左一陣返屋企∼
而呢排呢∼雖然好少野做∼又好少功課咁∼
但我相信放完假之後∼一定係忙到死咁濟∼
1)Joint Test(又要溫書...)
2)TSA(唔想理會呢)
3)家政整衫(有排整∼應該有好幾日放學要留起家政室等衣車呢)
4)Proj個旅行社(有排煩)
5)Music個d煩野(討厭!)
6)選科(煩!)
7)CL個JavaScript(超難呀!!!)
唉...真攞命...咁多野做真係實超煩&超攰∼
另外∼上堂真係好難挨...尤其係英文∼
我真係唔知點算...上CPS堂=無上堂咁∼
佢所有ge教學程序係亂晒咁∼follow唔到佢lo∼
救命!!!
|