- Music堂,,MISS潘係到教睇相,,kaa
- P.E堂係到跳吾知咩舞!!跟住要自己作一隻同音樂既舞梨考試,我地8個人作戈D好好笑!吾知考試戈日點死TIM!XDD
- 第6堂中文堂一開頭講鬼故,車理做旁白,,但係D人話好冇感情,SO之後由啤佬做返,點知發覺啤佬扮BB聲扮得好似!!SO旁白戈角色就俾左Wanda做!!Wanda做得好好!!把聲好恐怖!!仲好有講鬼故FEEL!
- 之後數學堂!!派統測卷,有10個5合格,我之前已經不繼諗一定有我份!!點知今次我合格/\/\D分仲有突TIM!!喇..豬肉丸,我都吾係D忘因負意既人!!都要多謝你既!!夜晚傾電話戈陣教我做數學功課
- 之後第7堂中文堂落HALL比賽講鬼故,A班戈個吾多似鬼故,同埋吾多明佢講乜!!E班講戈個好細聲,同埋行梨行去,睇到眼花..C班戈個好好笑!!係到打仔!!B班起初聽戈陣吾多有興趣!但係個一聲驚叫聲真係幾恐怖既..我地班我覺得已經做我好好!!只不過係俾B班戈一把驚叫聲WIN左!!我地D BB聲,啤佬都扮得好似嫁!!而且Wanda係全部講得最有感情既!!但係我地輸左..不過我地氣勢冇輸!!我地成班都好大聲支持2D!!係最尾戈陣,我地仲有嗌到每1個人既名..同埋2D!!見到MISS林笑得好開心!!
- 之後同YOYO等左一陣cherry放學,,之後就同冬菇,文英姐,YOYO,CHERR戈D去左极叉到.............
|