5日冇打blog喇....
咪因為去"bj"囉
唉*等我報導下去"bj''既行程先
Day1----王府井大街有好多晶晶既野嫁 註晶晶唔係死左o個個~
Day2----天安門廣場好涷呀!!!訪問既時後重食左好多檸檬哩>3<
Day3----去左長城好長呀~~~~廢話
Day4----故宮+故宮博物院好多野睇呀~~~廢廢話
千其唔好學我打埋d廢廢廢廢廢廢廢話呀
{[教壞細露}]<3