今曰係122.....琴日係121......即係曾既生日.....
唉*今日冇咩好做~~~
咪行吓街咁囉......星期日真係冇引呀!!!!
如果今日有約就好啦.......也許...今日可能係有嫁....只不過冇開手機---__----'''''''
送你一手詩喇.......
今日係今日
琴日係琴日
今日去土埸
琴日去焉埸
今日姓吳
琴日都姓吳
今日食雪糕
琴日食旦糕..........~~~~~~~
話咁快就過左一日啦<3
一.也不好笑的-_-''