WInG =] SHoP
我愛劉德華 * <3
mandy137
暱稱: SIU SIU WING
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-08-02
SELL 雜野 <3
SELL 雜野 <3
sell 3 .v.
SELL野啦=)*
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 24
今日人氣: 1
累積人氣: 978
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


為左視藝功課而打QOOZA - - 分類: 未分類

今次我打返QOOZA係因為我為左做視藝功課- -

唔係我都唔會夜MAMA就黎打返QOOZA - - 比個MISS搞到我咁 唉 真係慘又要打 哂曬我訓教教豬既時間- -

呢份咁既功課, , 我同歐嘉, , 楊小姐都有做 (我地係唔係好乖呢 - - 自戀^^)

我頭先唔想落樓下拎水飲就係間房到拎左枝道地既荔枝綠茶黎飲 - - 好鬼懶呀我= =

點知. . . 點知枝野原本咁難飲 ,  , 仲有D反胃添 - - 可憐

唉 忽然又比我諗返起我D成績- - . . . 咁次我測得好差 主科 (中, , 英, , 數, , ) 都唔合格 都唔知下年會去D咩班GA

而家心情超低落 我唔要去其他班  我1定要係呢班度生存落下 我要比心機

∵為左我又好, ,為左佢都好 我1定要努力呀 ^^ 加油!! 






訪客留言 (返回 mandy137 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]