琴日發燒-3-
Choir要表演..我都去吾到..狂係度咳..辛苦
去睇急症...等左成3粒鐘..好耐
有好多人睇病..超慘>3<
依加好番好多LU..
聽講今日我地班有6個無番學..3個早退丫
哇哇..流感高風其啊...大家要小心身體哦..吾好凍襯唷
祝大家身體健康...學業進步!!!