!gE亽ゞ夨忆
↖1嗰秂偭怼 1嗰秂庝楛 1嗰秂悜疸 耔剰芐自己1嗰秂 杺④簕 嗐怕 有誰能葆戸硪?? ↘
mandy1992123
暱稱: 敏樺
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
fd生日/什麼節日係咪好...
中秋佳節樂團圓.^v^
行山
人生.@@
出mk
文章分類
全部 (140)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my qq blog=]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 690
今日人氣: 23
累積人氣: 5065
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 7 日  星期日   晴天


搞身份證^^ 開心 分類: 未分類

 

打番6-3-2010

琴日,9點鐘同霞霞見面,好感謝霞霞咁早都愿意陪我去搞身份證.^^

好興奮咧XD=)

我地去火炭..

霞霞好醒目...好彩有佢係度...佢暫時做住我既家姐先...哈哈..

做野好爽快..有條理..又有你既坦率直言...

本來影相搞身份證最多影2次既...但你大膽直言...問個工作人員..叫佢比我影多次.....我先例外影4次相..哈哈..

不過,影極都吾滿意...好Bad>口<

超快搞掂,岩好9:45分去到...11點吾洗就搞好左...so good*v*

之後,睇左一陣書...係火炭搭車去沙田..霞霞要去買野比佢家姐...我就去無印買筆..^^

11點半左右買完...我地好趕好趕....因為12點要去(路得會)聽個義工講座^__^

霞霞無食過野就出左黎...本身話買D野食嘎...點知最後都無買到><

跟住..佢打電話比中心--白姑娘  ...   原來係12點半去到-,- 冏

我地番到華明...仲有時間...就周圍行下....

去到中心...冷場=,=

好彩有霞霞係度搞下氣氛...先無咁尷尬...霞霞好勁吖..HAHA

我地要摟氣球...好勁佢爆><   又要打手印....有D攤位要我地負責...有咩玩???賣個關子先..嘻嘻@@

下星期6會係華明搞活動....各位朋友們到時去捧場啊.!!!!!  好好玩的XD=]

2點半聽完..學完D野....

我同霞霞就去MK啦....我要買遮..買有頭既筆袋..嘻嘻..

一去到...我地2個都係路痴的關係...我地上上落落好多次同一條樓梯>0<

去左買野食先..之後就去旺中....旺D中野真係好便..好底....本身都無琳過買衫嘎..

點知..忍吾住手...買左1件衫1條褲.><  這并不是我黎旺角的目的>口<

我仲買左4對番學既袜...等等......

霞..買左件連身既裙...好過第1條....Young d好...哈哈.

去完旺中....好累好累....隻脚好痛><   同霞霞去M記坐低...買左個包食...休息下先..真係好累.

食完野就去搵潮特...搵我既筆袋.遮....因為屎蕊話個度D筆袋.$20....SO 便宜!

點知..行左一陣...都吾見有咩筆袋...算啦..吾行...係上水再睇下算...

跟住..我地就去影貼紙相....好bad啊.!

影得超快...跟本就無時間擺pose....影到好差...吾滿意啊...so bad  t^t"

第一次同霞霞影相...留個記念姐...睇睇下張相....又感覺無乜野...都ok啦.^^   (吾係自我安慰啊.^^)

因為大家都好吾滿意呢次影既相...霞霞就話再影多次....去番旺角火車站個附近度影..(好似新世記.....因為我係個路痴...d名都記吾到><)

不過,最後都係無影過...因為個時已經10點左右啦..!! 

佢要番屋企...佢7點幾個時仲關埋機添xd=>  驚屋企人打比佢...叫佢即刻番屋企...又驚比老豆罵..

最後都係琳住罵咪罵...豁出去了...哈哈...好正.

我地去任何一個地方...都係要問d途人.....今日問左n咁多次啦....

咁耐以來問得最多次路既就係今日啦..! 破曬記錄了.^0^     劉樺..霞霞.......你地係得嘎....哈哈.!

今日時間真係好緊迫....無停過.....我足足同霞霞一齊左13個鐘....非常長時間咧....

我地又旺角一日遊....又火車站一日遊....好鬼正..TvT"

 

我地傾左好多好多野.....thz你比我既意見...我會試下咖啦.^^

有咩心事...我會搵你咖啦..相信你都會幫到我...呵呵...係咪??? xd

10點左右番到屋企....沖涼..瞓覺....電腦都無玩....聽左一陣歌...好感動>口<"

The end~~~~~~~~~~~~

 

 聽日係我農曆1月23日生日呀..!!!  又有得食cake啦/...不過想食Shushi多d..哈哈.

 






訪客留言 (返回 mandy1992123 的日誌)


cookies0919 於 2010-03-13 12:37 AM 發表:
下次我又泥.xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baby567 於 2010-03-11 02:25 PM 發表:
CM;)
哈哈`行甘耐攰死--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laiyi231 於 2010-03-09 08:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laiyi231 於 2010-03-08 08:09 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laiyi231 於 2010-03-08 07:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wWs00 於 2010-03-07 09:15 PM 發表:
cOmMent
樺樺豬xdd
認路真差囧囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..係啊...
是個名符其實既路痴..YOYO
Posted at 2010-03-07 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



haha_o 於 2010-03-07 08:28 PM 發表:
comment=)
係ar..=)
真係好長..我地既回億嘛=)
kekee=}
一切盡在不言中^3^
13個鐘
YEach^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 對對...回憶呀^V^
好開心XD=]
Posted at 2010-03-07 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HUNG_HUNG 於 2010-03-07 06:28 PM 發表:
cM;]`
好長-__-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 對呀..s0 l0ng=]
Posted at 2010-03-07 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lvsiuming 於 2010-03-07 05:50 PM 發表:
CM:>
敏樺^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz唷..4奶.^^
Posted at 2010-03-07 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jason969 於 2010-03-07 04:32 PM 發表:
cM"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]