終於放假啦!!
今日派成績表....好彩合格^v^
不過,覺得好差咧...唉...只好聽天由命>3<
2次操行都係我拎.....好開心呀*v*
下午3點番去賣old book.....好開心...價錢好滿意xd=]
聽日上午番學校幫f1生注冊.....
下午去普光set 場地...
9號去同普光學生一齊玩.^^
the end~~
想太多的是你..還是我??