| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 24 日 星期三 |
 | |
OK啦...  |
今日11點幾比個電話嘈醒左..
原來姨媽仔打黎搵呀媽..
無奈地呀媽返左工..
跟著.. 就同葉寶傾左一震電話啦..
點幾.. kelly就上左黎玩(唔係鄧欣個偶像係我小學同學
)
係到玩模擬鄰居..cs.. 整閃字閃圖..
走左之後 我就好努力咁做功\課... 咁就到左9點幾啦....
P.S. 份日記好多死人頭係到= =有D樣衰
|
| 刊登時間︰2005-08-24 09:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MandyLam 於 2005-08-25 06:40 PM 發表:
|
網主回覆
係呀.. 好開針呀o>3<o 多d黎呀!! Posted at 2005-08-25 07:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀B 於 2005-08-25 06:39 PM 發表:
|
網主回覆
好得意呀..? okok.. 我貼多d.. so.. 你要多d黎bo.. Posted at 2005-08-25 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kelly 於 2005-08-25 04:09 PM 發表:
|
網主回覆
hihi.. you are coming= = so.. short= = Posted at 2005-08-25 06:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MARYYAN 於 2005-08-25 11:28 AM 發表:
|
網主回覆
Halo.. O! Ma ma mi呀 好感動呀t^t... Posted at 2005-08-25 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
鄧yan 於 2005-08-24 10:24 PM 發表:
唔係鄧欣個偶像係我小學同學 <-----有咩含意= ="
開張大吉呀@@
|
網主回覆
冇咩含意姐..

多謝BO.. 第三個人 好感動T^T..
Posted at 2005-08-24 10:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|