mandy1992
暱稱: [[-犬___-傻狗-"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
掛念!!!
大年初一!!
唱KKKKKKKKKKKKKKK
溜溜溜溜溜溜溜溜溜溜...
太累了 太累了!!
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 37
今日人氣: 4
累積人氣: 1644
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 24 日  星期三 晴天
OK啦... 驚訝

今日11點幾比個電話嘈醒左..    原來姨媽仔打黎搵呀媽..    無奈地呀媽返左工..

跟著..  就同葉寶傾左一震電話啦.. 

點幾..  kelly就上左黎玩(唔係鄧欣個偶像係我小學同學 )

係到玩模擬鄰居..cs..  整閃字閃圖..

走左之後  我就好努力咁做功\課...  咁就到左9點幾啦....    

P.S.  份日記好多死人頭係到= =有D樣衰

刊登時間︰2005-08-24 09:43 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 mandy1992 的日誌)


MandyLam 於 2005-08-25 06:40 PM 發表:
哈哈哈!!
你老公黎咗啦!!
係米好開心呀><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..  好開針呀o>3<o   多d黎呀!!
Posted at 2005-08-25 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀B 於 2005-08-25 06:39 PM 發表:
D 狗好得意丫,貼多d上黎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好得意呀..?  okok..  我貼多d..  so..  你要多d黎bo..
Posted at 2005-08-25 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kelly 於 2005-08-25 04:09 PM 發表:
HI.....i am coming
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi..   you are coming= =  so..  short= =
Posted at 2005-08-25 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MARYYAN 於 2005-08-25 11:28 AM 發表:
哈佬,,第一次泥,,唔知覆咩好-0-,,886...
得閒再泥...
http://blog.qooza.hk/yanmaryyan  ,,我架..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Halo..  O! Ma ma mi呀  好感動呀t^t...
Posted at 2005-08-25 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



鄧yan 於 2005-08-24 10:24 PM 發表:
唔係鄧欣個偶像係我小學同學 <-----有咩含意= ="
 
開張大吉呀@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咩含意姐..
多謝BO..   第三個人  好感動T^T..
 
Posted at 2005-08-24 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]