mandy1992
暱稱: [[-犬___-傻狗-"
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
掛念!!!
大年初一!!
唱KKKKKKKKKKKKKKK
溜溜溜溜溜溜溜溜溜溜...
太累了 太累了!!
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 37
今日人氣: 10
累積人氣: 1650
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 28 日  星期日 晴天
去元朗 傷心

今日同湯丸同呀媽去左元朗....

話就話買書其實去行街= =

係到行行下街...  佢地就話去影貼紙相..  不過我冇影.. beacuse我冇錢..

跟著無情白事去左銀座打機..  又飲波子"氣"水..     嚇死我la..   無啦啦bo一聲  粒波子就趺左落去...

仲搞到我手掌有兩個印= ="     返到屋企就汁房  汁到靚一靚...    跟著睇狗仔開生日party...

就係咁啦..

唉..  我部腦裝唔到xp呀..  好乞人憎呀...

刊登時間︰2005-08-28 10:37 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 mandy1992 的日誌)


MandyLam 於 2005-08-29 06:06 PM 發表:
哈哈哈...
我右黎啦!!
我隻狗狗大個仔咗好多呀!!
得閒就黎我屋企同佢玩啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好驚你老豆同你呀哥= =
Posted at 2005-08-29 07:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



鄧yan 於 2005-08-29 02:38 PM 發表:
講真=.=
你部腦好似去左末日咁-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講真= =   呢部腦唔係我  我都唔知點解條pk換"能"左我部腦 
我部腦就係pk條女(我表姐)屋企  比佢"齊"立體拼圖..
頂..  我部靚靚電腦就比條pk整到咁啦t^t
我都唔知點解表姐會鍾意呢d咁既人...  又樣衰  個品又唔係好..
cheap到+01   唉..   鄧我姨媽可憐..
 
p.s.  我講到條pk係咁激動...唔好見怪   同埋  我好開心>3<因為你上黎牛言
Posted at 2005-08-29 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DEVIL YING* 於 2005-08-28 11:09 PM 發表:
bu*禾舞得去,,o>x<o"
我都想打機牙><"十年冇打過啦*
波子汽水的確巧難開....要牙ma開牙我*
狗仔??開party??睇??=="
xp好乞人憎就唔好裝..要裝=你犯賤=.="
自己羅苦黎申...傻妹*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉..  我做大既  竟然俾你咁話我= =""
唔del左呢個留言都算係咁啦下話= =
Posted at 2005-08-28 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]