mandy1995519
暱稱: Mandy=] 慢D
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回憶,,,``
2009-07-14
26/5/2009 這最想做既...
生日真係""大快樂 ...
UT完
文章分類
全部 (47)
Deの生日倒數 (3)
Deの生活 (14)
Deの我的億萬麵包 (1)
Deの音樂 (3)
Deの惡作劇2吻 (3)
未分類 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章
網站連結
Yahoo
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 117
今日人氣: 0
累積人氣: 2229
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

 

 

2007 年 8 月 23 日  星期四   雨天


好累∼
唉∼
好累呀∼
今日同呀爸出左去「金魚街」到買魚∼
最後買左袋叫做
乜乜「米奇仔」
橙紅色
見佢地幾靚仔
咪買囉∼
(因為琴日死左條。)

果袋魚都幾抵下,
一袋10蚊,
有成13條。

都唔知呀哥鍾唔鍾意∼
(因為缸魚係佢。)
我地驚佢話條魚唔靚
又驚佢話太多條
(因為我地個魚缸好細∼得14吋。)
我呀哥都「Ok」...
(點講好呢?)
M...
可以係話:
人地做D乜野佢都唔鍾意。
「X尖」

下次再見啦∼Bye∼
刊登時間:2007-08-23 05:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 mandy1995519 的日誌)


may9731 於 2007-08-24 09:58 PM 發表:
 L:
如果知道自已講既野係廢話..
咁就唔應該講出黎啦...
Mandy:
係呀!!
我好中意果類..
好似叫壽蘭////
但係最可惜既係--
我媽咪唔中意..> 3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy1995519 於 2007-08-24 06:34 PM 發表:
May:
喔∼我上次見到有d圓形勁Q既金魚仔,個樣好搞笑。
 
L:
- -
唔同你嘈- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2007-08-24 10:32 AM 發表:
但係
我有權講野架
你要記住
呢度係「香港」呀
個個都有權利去做一d野架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



優 於 2007-08-23 06:41 PM 發表:
 我前幾日先去左金魚街...
-\/-嘻....
我都好想養果d細魚..
但係媽咪唔比> 3<
佢話一袋太多...
好難養-0-''
最尾買左三條金魚> 3<
(討厭(o_o))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy1995519 於 2007-08-23 06:15 PM 發表:
嗯嗯,
你講得好岩呀∼
你係無資格咁講
- -
(咁你仲講)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2007-08-23 06:04 PM 發表:
一袋十蚊
一袋十三隻
都唔係好抵啫~
雖然我冇資格咁講...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]