| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
好開心牙> <  |
好開心牙好開心牙!
琴日去拿德行報告,
我吾去得,
只系我牙媽去。
我牙媽番到黎果陣,
比左張野我睇
我狂搵...
冇名次既= - =
跟住我問牙媽:
「牙媽,冇寫名次既?冇ar?」
我牙媽就同我講,
「系冇寫ar,但系你個miss有同我講你第幾^^」
我又問佢
「m...甘幾多至幾多?」
「第1至第10」
「有冇5名內?」
「有!」
有5名內,我已開心到飛起左=-=
我牙媽話比我聽話系第4名...
未試過第4名ar= - =好開心
So,
我好開心= - =
(冇乜咩好打...)
Bye
|
| 刊登時間:2007-11-29 09:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
喂喂.. 你個cm* 你比我點中左啦 快d去我日記睇下做咩啦
|
|
|
路過滴cm...... 有時間黎下我個 相簿牙...... 有好多野買..... 唔買都睇下牙...... 唔G你有冇耐性睇得完..... BUT而家只系整左少少...... 不過都可以睇到你眼花...... 唔買都黎俾個CM啦.....
|
|
|
德行報告 = 成績表... 近黎ok啦... 入左紅十字會要成日步操= - = 不過都幾好玩@@
|
|
|
李嘉敏 於 2007-11-30 11:35 AM 發表:
|
|
|
優 於 2007-11-29 10:21 PM 發表:
|
|