| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 12 日 星期日  |
| 悶,, |
分類: 未分類 |
今日冇野做,,留係屋企,,
晏d就同人玩MSN,,
到左6點幾到,,
打比銀,,問佢野,,
點知佢.........
終於等到呢一日啦,,HY
可以三果一齊玩MSN,,
聽日就係我生日啦,,
希望有一果開心既生日,,xd
|
|
|
銀*T!NG 於 2006-11-13 06:12 PM 發表:
衰婆!!! 生 日 快 樂 唷!!!!
FOREVER FD Xdd'''''
♥♥♥♥ 我 愛 你 ♥♥♥♥ =]]
|
網主回覆
多謝too Posted at 2006-11-13 09:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
銀*T!NG 於 2006-11-13 06:08 PM 發表:
衰婆!!! 生 日 快 樂 唷!!!!
FOREVER FD Xdd'''''
♥♥♥♥ 我 愛 你 ♥♥♥♥ =]]
|
網主回覆
多謝呀>3< Posted at 2006-11-13 09:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你就正啦!生日係陸運會!我都想= =
但無理個可能T^T
|
網主回覆
你都好呀,,生日係星期日,,冇所謂啦>v<
Posted at 2006-11-12 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
珍珍 於 2006-11-12 09:36 PM 發表:
|
網主回覆
多謝你呀>3< Posted at 2006-11-12 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|