mandy240
暱稱: 超超
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
HI,,
sor
補打
失敗*
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 2008
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 15 日  星期三   晴天


2006-11-15 分類: 未分類

唉,,留係屋企好悶呀,,

又冇野做,,返學又唔想返,,

留你屋企又悶喎,,

唔知冰到先岩我去呢???

 

 

 






訪客留言 (返回 mandy240 的日誌)


hateping 於 2006-11-16 05:31 PM 發表:
我都唔想返學ar!!
返學又支力又學唔到野!
我令遠做野辛苦好過做到想訓又無得訓-\/-
加上有錢收嘛!返學又要比錢又無錢收!!
你屋企咪岩你去-\/-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我贊成你以上既講法,,
but有d人話返學好呢??
比佢吹脹,,
我又唔係得屋企岩我呀,,
Posted at 2006-11-20 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



銀*T!NG 於 2006-11-16 05:03 PM 發表:
唔悶呀..有COMPUTER呀...
係人都唔想返學啦..
留你屋企???WHO呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有COMPUTER唔一定唔悶架,,
果句野,,我成日講既,,
我留係屋企囉,,仲有冰果呀,,xd
Posted at 2006-11-20 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]