cursorshelp





 





mandy2743
暱稱: ❤ 傻 敏 ™ ❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-8-6
2010-12-21
2010-12-14
2010-12-6
2010-12-4
文章分類
全部 (228)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 228
留言總數: 3244
今日人氣: 75
累積人氣: 14053
好友名單
2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


♥7月1日♥    分類: 未分類

『♥』幸福套餐NO.1
綽號: 莊敏^^''
年齡:
14(就15)
生日: 11月12日
星座: 天蠍
興趣: 玩玩玩玩玩...
『♥』幸福套餐NO.2
你有沒有喜歡的人:有有有^^''
是否在交往:是的^^''
現在幸福嗎:好幸福呢^^''
如果有天你愛的人跟你告白的話:我都唔知-.-''
『♥』幸福套餐NO.3
點你的人是:c欣
她(他)是你的誰:goog Fd
她(他)的個性:好白痴^^''
認識他多久:兩年到啦^^''
你覺得她(他)怎樣:成隻豬咁XD''
想對她(他)說什麼:死豬欣XD''
對她/他的五個印象:白痴/低能/癲/成熟/高高高^^''
他對妳做過最深刻的事:唔知啵XD''
如果他變成妳的情人:我會好愛佢^^''哈哈(講笑)-.-''

『♥』幸福套餐NO.4
最愛的節目:美女廚房食左唔洗講XD''
最愛的季節:4季鐘意XD''
最愛的人:我既一班好朋友XD''
最愛的顏色:黑/白/黃/紅/紫等啦XD''
最愛的國家:日本/台灣
最愛的天氣:晴


『♥』幸福套餐NO.5
如果上天給你三個願望
第一:瘦
第二:白
第三:再比多三個願望我^^''
你是個很有信心的人嗎:nonono
很愛微笑嗎:我鐘意笑到肚痛XD''
如果要你放棄現在的生活你願意嗎:Nonono
妄想什麼樣的生活:過有錢人生活-.-''
是否橫刀奪愛才是愛:nonono
這份問卷傳給你最想知道他們對你有什麼感覺的

NO.1  c欣
  NO.2   葉善
 NO.3   老張
  NO.4   盈盈
  NO.5   joey
 NO.6   史史

 NO.7   雯雯
  NO.8   呀芝
  NO.9   華華
 NO.10   咩咩


★1號跟誰在一起呢:冇呀

★9號是男是女:女

★如果7號跟10號在一起是好事嘛:都唔識既-.-

★那8號跟5號呢:梗係冇可能啦XD

★1號有沒有兄弟姐妹呢:兩個呀哥/家姐同細妹

★你會不會追求3號:梗係會呢^^''

★那6號呢:比佢仔鬧我嫁嫁><''

★4號是單身嗎:係呀

★5號跟1號是好朋友嗎:係呀^^''

★7號喜歡2號嗎:唔知啵

★你怎麼認識2號:學校

★1號有沒有寵物:有...

★10號的個性是怎樣的呢:傻的XD''

發表時間:2009-07-01 03:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 mandy2743 的日誌)


yiNg_yiNg_ 於 2009-07-02 06:33 PM 發表:
哦哦哦t33t
你偷食???!!!
baby我地分手啦t[]t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你錯喇baby><''
我要呃佢嫁嘛...
唔呃佢冇錢收嫁><''
Posted at 2009-07-02 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0vEBaBy503 於 2009-07-02 02:38 AM 發表:
好野好野..
有本小姐大名喔 xD
抵我愛死你 ^^"
c0mmEnT =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 梗係啦baby^^''
Posted at 2009-07-02 05:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fw_love1314 於 2009-07-02 01:11 AM 發表:
cOmment`]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aY1NG 於 2009-07-02 01:07 AM 發表:
=)哈`
你想追我a XD
我驚我比人打死*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔會嫁><''
Posted at 2009-07-02 01:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DaYmAn1219 於 2009-07-01 11:12 PM 發表:
幾搞笑下- -
大大個cm-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 tHX
Posted at 2009-07-02 01:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joyce9988 於 2009-07-01 10:13 PM 發表:
嘻嘻嘻嘻嘻XDXD
點解個個都講成熟-,-
c0mmEnT XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁你係呀嘛-.-
呵呵...
KAKAKA
Posted at 2009-07-01 11:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo2403 於 2009-07-01 05:28 PM 發表:
咩咩-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]