| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 9 日 星期三  |
| ♥9月9日♥ |
分類: 未分類 |
今日同葉善等車等左成半粒鐘囉-.-''
超小車囉咩事-.-
搞到我地遲到...
真仆街-.-''
8點幾去左7仔買野飲...
特登等多陣先番學校...
咁寫完張野搵料老師啦...
點知miss Ko叫我地兩個小息搵佢呀><''
死期到-.-''
到左小息...
原本miss Ko以為我地兩個去左唔知邊到玩咁掛...
大約係咁啦...
放學喇...
又要練波...
超攰囉...
聽講下個禮拜日日都要練籃,足,排,田呀><''
好辛苦呢><''
可憐的我><''
練完波去買野飲...
之後搭K51番屋企...
番到屋企食飯,玩電腦...
之後8點幾到落左街買野...
買完番屋企沖涼喇...
|
| 發表時間:2009-09-09 10:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
claria 於 2009-09-10 09:45 PM 發表:
c0mm2nr by ME
|
網主回覆
係呀^^''
你以為我95呀-.-'' Posted at 2009-09-10 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇錯><'' Posted at 2009-09-10 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
星期2練... Posted at 2009-09-10 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|