| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 21 日 星期一  |
| ♥9月21日♥ |
分類: 未分類 |
今日7點起身...
7點7到出門口...
岩岩好搭到呢班小巴姐...
如果唔係就遲到喇...
上堂喇...
中文x2:好悶...
英文:狂傾計...
到小息...
普通話:比呀sir叫左出去讀書-.-''
科學x2:又係到傾計...
lunch....
科技x3:落到去工場整野XD''
又同雯雯,joey同金魚傾下計咁啦...
15分鐘小息...
功課堂:做功課...
放學了...
要踢班足...
好釆落雨姐...
聽日先踢XD''
5點幾走去買龍記比baby...
之後比完同葉善番屋企XD''
上到小巴差d訓差...
勁攰XD''
番到屋企沖涼,玩電腦...
7點7到食飯XD''
|
| 發表時間:2009-09-21 07:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
唔想踢><'' Posted at 2009-09-22 08:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇錯^^''
你都踢呀哈哈XD''
我好歡迎你嫁XD'' Posted at 2009-09-21 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|