mandy283034

暱稱: 巧巧大蚊mandy
性別: 女
國家: 香港

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2007-05-29
冷卻的咖啡
震驚心疼...不捨
台灣女藝人許瑋倫不治...
行程

 


 

日誌分類


 

全部 (645)
~johnny's~ (68)
~日文~ (6)
~日常~ (284)
~日常之行街街記~ (59)
~占卜&心理等~ (13)
~玩樂記~ (15)
~發4包&自言自語~ (104)
~給朋友&大家的~ (23)
~歌詞~ (29)
故事 (1)
未分類 (43)

訪客留言

最近三個月尚無任何留言


 

我的好友



我的連結


 

Johnny's Forum


 

站內搜尋


 

RSS Feed

2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天



<選擇>

如果世界將要分開兩邊,你會選擇那一邊?

 

有誰願意做好人,還是壞人?

做美女,還是醜女? 

做聰明人,還是笨蛋?

活在過去,還是未來? 

由頭開始,還是去到終結?

一切似乎不能由我們去選擇...還是我們不願意去面對?

 

 






訪客留言 (返回 mandy283034 的日誌)


YUME2013 於 2006-04-03 11:16 PM 發表:
巧巧...
有一陣兒沒有上來了
你又唔開心呀?
唔好成日唔開心啦~
唔令架~

講樣野你知..
YuMe考完mock啦...
仲轉左版面tim...
你得閒去睇睇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

考完mock啦....之後要好好地泣會考d野law...好好努力呢~!!
我見到你轉左哦....好唔同呢...你搞到我又想來轉一下哦...
不過得閒先啦...
 
唔開心係因為d野..依家都算ok左一點架啦..有心呢...
唔使你擔心我啦...
唔會有事架...
 
我都唔令呀..冇咩所謂呀..哈哈~@
你就要開心d law..
你有大把仔仔鍾意你架嗎~?
Posted at 2006-04-05 01:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com