作日好夜先訓...阿文阿恆講電話...之後再打被...brian...就訓啦....and then today都好支力咁同細佬去swimming哦~不過一去到就煩左d law...又要等..又要睇幾大唔夠18話唔被同細入wo...之後咪係到串阿嬸law...煩到死...上幾次咪又係咁入...你有被..咁次又唔被入...想點先...之後有個男仔係度睇左我個學生證之後話被我入wo...搞到阿嬸個樣360度變呀...哈...之後一路換3一路同細佬講...條友又幾煩..哈哈~我地就6點幾走...7點15返到屋企....食野law..以上
|