今日3點半出左去同may
去左葵芳
6點返到荃灣上左ming屋企
佢阿媽小見我啦
不知道我是誰
係佢阿哥間房睇咩<愛上屍新娘>我的媽呀!!
之後就返屋企
係屋企每天都一樣架啦(睇野睇野)
今日爸爸傻左係咁黑面∼
之前去左沙田個日夜晚仲係度話我唔係拎2盒咩?
點解拎左一盒
仲被佢話被左條仔食左wo
傻傻地的,不過我阿爸就係咁冇辦法@@
依家好多人都知道bangbang係咩來啦
真的好呢∼!!
細蚊搵一日有時間出來呀
冇都打下來啦!
我都想你有事架...一陣你阿媽打來問我野
我唔識答佢呀
唔開心每個人都有
係當自己唔開心個時要開心係難架
不過放鬆一點吧
唔係好易把自己既事影響自己對別人架啦∼
如果係有事∼24小時為你開放的(邊個都係的哦)
好想好想........................
見你..........
見了你以後
不斷地想你過得∼好不好,開心不開心
怎樣去面對你
感覺很難受
是吾以後都要去選擇避開所有有你的聚會∼?
(煩惱中)
|