今日3點又出左去
一去就去左打機
之後就行啦~係荃灣架啦
夜晚就4個人食大快定係大家樂兩個真的係最易搞錯的@@
食得好飽飽哦
之後就同爸爸去左眼鏡店到...
返到屋企唔使問又係睇野架啦~~哈哈
我要歌我要歌呀
我屋企D歌係多
不過係咁聽冇咩新歌悶悶的呢
我要~只對你有感覺,夏雪
不過其他你覺得好好聽SEND被我都OK的哦
THXTHX各位
今日本來話去唱k
不過冇出度去
要唱的話我就會唱好久的哦
聽日又要返工
so決定去打個電話算啦
下次先搵佢地幾個食飯
哈哈
不過意思呢....
希望生日的玩得開心啦
|